OT: Cim dal tim vic oprsklejsi TELE2 -

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Pátek Srpen 12 17:51:19 CEST 2005

Marek Pavlu napsal(a):

>Zdravim,
>
>A jak si myslite, ze to bylo s internetem do skol???
>To byla stejna zhovadilost. U nas ve skole to dokonce melo katastrofalne
>degradujici nasledky. Jedna lajna ISDN!!!!. Oba dva Zemany chtelo tenkrat
>defenestrovat vcetne dalsich ministru a ne aby jeste ten blbecek Zeman z
>MSMT dostal metal od EU!!!
>Ale jak uz tu kdysi, kdosi vtipne poznamenal, ty posledni voly be nebylo kam
>hazet, tak velke domy u nas nestaveji, aby ti posledni měli ještě kam
>padat!!!
>

>S pozdravem,
> [...]
mno on to byl nápad docela dobrej, jen to chtělo trošku domyslet (resp.
nenechat se uplatit) co se týče stanovení podmínek ... jedno z kritérií
bylo, že celý stát bude obhospodařovat jedna firma, kterou vybere opět
stát. Tzn. firma s celostátními pobočkami, dalším tříděním se dobralo
tam kde to skončilo ... a přitom stačilo: školo, zařiď si to jak chceš,
za půl roku dojede kontrola, pokud bude vše ok, dostaneš tolik a tolik
Kč. Šup a náklady by byly třetinový. Ono platit techniky za litr za
hodinu, kteří jsou čerství maturanti a umí (bez prominutí) úplný hovno,
takže to co zvládnou za 4 hodiny, zvládne slušnej technik za deset minut
je prostě oslovina, kterou si může dovolit jedině stát.

T.V.