ADSL?

Tomas Vondra vondra@karneval.cz
Pátek Srpen 12 15:12:50 CEST 2005

> Me osobne by zajimalo, kdyz jsem skouknul par nabidek ruznych
> provideru - agregace 1:50 znamena, ze to taky muze behat 50x
> pomaleji nez je jmenovita rychlost? Jak to je v praxi?

Skutecnost je takova ze na te jedne pripojce muze viset az tech
inzerovanych 50 lidi, kteri se tedy musi podelit o tu rychlost.
Cili nejhorsi pripad je ze vam to pojede 2% nominalni rychlosti.

Musite ale pocitat s tim ze v jednu chvili pasmo vyuziva jen zlomek
tech pripojenych uzivatelu, takze tak strasne to s rychlosti neni.
Pokud ale mate na lajne sosace, tak je to jina - nez si vycerpa limit
tak vam to pojede jak dialup.

t.v.