mini sampler - Bicí modul

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Srpen 12 14:02:12 CEST 2005

Dne pátek, 12. srpna 2005 9:16 "Slosarek, David" <dasl@tchibo.cz> napsal(a):
> No a mimochoden, dobrý bubdeník stále hraje na akustické bicí, neznám
> jedinou živou kapelu v okolím která by měla plně elektronické bicí.

prťaté skupiny ano, protože na elektronické bicí tak, aby na koncertě (a ne
jen ze sluchátek) dobře hrály, potřebují odpovídající převodník napětí ->
akustický tlak, což jistě mít jen tak brzo nebudou. Však vám nemusím povídat,
jaký je to rozdíl, buben "naživo" a buben z reprobeden.

Dalo by se použít na úpravu zvuku bubnu, tak aby zněl i z použitých beden
slušně, některé z psychoakustických metod rozšíření vnímaného spektra (jako
používají "velcí"). Mimochodem, jak zní ten zvuk z uzavřených studiových
sluchátek, ta "popelnice" je z vašich PA beden? Ano-li, pak by se mu dalo
pomoci psychoakustikou.

> P.S: Vy by jste byl schopen ten "jednokanálový zvuk. modul" navrhnout a
> postavit ?

ano (v podstatě stačí vzít nějakou větší EPROMku/Flashku + čítače, VCF, VCA +
pár drobků okolo), otázka je, že ceny prototypů jsou dost jinde, než cena, za
jakou byste si obdobnou věc (vyráběla-li se), mohl koupit. Taky nemám času
jako student, ale za pár týdnů budu mít už 5 děcek a primárně mě živí něco
jiného než elektronika, navíc děcka každou chvilku něco chcou udělat, takže
by to trvalo úměrně déle - tátovi něco dělám už měsíc, nemám doteď ani ještě
všechny součástky :-(

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux