Padani programu pod DOSem.

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Pátek Srpen 12 13:52:14 CEST 2005

Myslim ze tuto hlasku jsem videl pri ladeni residentu ktery zapisoval na do
souboru (=pouzival dosove fn.)
Ten rezident co cte z comu pres preruseni zapisuje prijata data do souboru ?
Tam je pak problem s flagem "DOS Safety" a musi se to docela dost osetrovat
v tom rezidentu. Pokud to neni v rezidentu osetrene, pada to velmi casto.
Pokud to je osetrene
tak jak je vsude dokumentovano, pada velmi malo kdy :-), ale nekdy prece.
Musi se to osetrit
opravdu hodne (zachytavat ruzne interrupty dosu) aby to bylo na 100%.

No a pokud to neni tento problem, pak naprosto kdekoliv v tom kodu prijmu
pres preruseni. :-)

A pridavam varovani: dos sitovy klient (MS client) ma v sobe jednu chybu,
ktera zpusobuje jeho velmi nizky vykon
 pri prenosu vetsich objemu po siti. Da se to najit na MSKB a da se to
vyresit. To by ale nemelo
 souviset s Vasim problemem.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

Kolega programator ma nasledujici problem se svym programem pod MS-DOS:
Dosovske PC (DOS z WIN98)
MS-DOS sitovy klient slouzici k pripojeni sitoveho disku (z Windows NT
nebo 2000)

aplikace bezici v protect modu a komunikujici pres COM
     prijem (receive) z COMu pres preruseni
     vysilani (send) na COM v hlavnim programu
     vsechny COM operace jsou provadeny primo na harware (bez pouziti BIOSu)

Po nejake dobe (radove hodiny) nastave chyba v systemu:

Unhandled exception 0D na adrese XYZ.
COMMAND.COM not loaded

pokud nepouzivam komunikaci pres COM system nespadne