Cim dal tim vic oprsklejsi TELE2

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Pátek Srpen 12 01:19:11 CEST 2005

Zdravim,

No jo, to se mi stalo asi před dvema tydny.
Nase rodinka az na mne se vydala na odchyt hribu a ja zustal doma nad
klavesnici:).
Pribehl nejak frajer(Nejspis jeste ani dokoncena SS) s tim, "Jestli mame
pevnou linku". Ze pry je od Telecomu. No hnedle mne trklo, ze jsem zadneho
Telecomaka bez zlutaska(automobilu) jen tak po vlastnich u nas nikdy nevidel
a navic telekom vi moc dobre, jestli mame pevnou linku:).
Takze teoreticky clovicek z Telecomu by se ptal, jestli jsme Pavlu nebo
ne...
Myslim, ze jsem takhle jeste nikoho nevyrazil ze dveri!

Nuze, faktem je, ze Telecom je obrovska sv*ne, poslední rok si meni nas
program podle nalady. Asi u nich na centrale se zamestnanci nudi a hraji
kostky. Pak dle nahody vybiraji z databaze lidi, kterym pos**ou program ci
co...
Ted jim antimonopolni nebo jiny urad napalil pokuty a bez jedine zminky nam
zase placli uplne jiny program. Ale porad lepsi nez to co si dovoli Tele2.
Vetsinou to s telecomem uhadame:))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu