Re: Ventilátor v PC

Ales Filip afilip@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 11 13:26:31 CEST 2005

Hello mjfox,

čtvrtek, 11. srpna 2005, you wrote:

On to je "tichy" ventilator. Ty otacky budou v poradku. Ale ja jsem tady v okoli
jiny nesehnal. S tim rozebranim to takovy problem nebude. Rozebiral jsem nekolik
8cm vetraku, ktere hucely, a vsechny jsem zase slozil, a bez problemu (chvili)
fungovaly dal.

mcc> IMHO u vetraku neni urcujici pocet otacek, ale prutok vzduchu - treba jste
mcc> koupil nizkootackovy vetrak.

mcc> Kdyz se budete stourat v zapojeni, budete muset sundat vrtuli (a to bych
mcc> nedelal, kdyz se to udela nesetrne, tak pak zacne vibrovat).

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic