Re: mini sampler - Bicí modul

Jiri Beranek hw_konference@profisite.cz
Čtvrtek Srpen 11 12:08:09 CEST 2005

Proc trvate na sampleru? Analogovy rytmer TR909 nebyl
do ted v urcitych ohledech prekonan.... Zvuk je fakt super
a zadny sampler ho dokonale nenahradi.

JB

----- Original Message -----
From: "Slosarek, David" <dasl@tchibo.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 11, 2005 10:51 AM
Subject: RE: mini sampler - Bicí modul

Ok, to by šlo samozřejmě také, postavit to na bázi hotových věcí a dát je do
kupy,
opravdu nejjednodušší (relativně drahé) je pochopitelně pořídit ten profi
Alesis nebo tak.
Nemám zvukový modul ani klávesy, takže nemám tím MIDI co spouštět. Kdybych
kvůli tomu
nějaký sháněl aby to hrálo, bude to zase něco stát. A myslím že udělat to
mnou popsané jednoduché řešení
bude zajímavá zkušenost a moc to stát nebude. V podstatě jak psal pan
Beranek staci i ten analog sysntezator :-)
Ale radeji bych preci jen ten sample.
Filtr proto, že mám už mikrofon na snímání bas. bubnu, čili není třeba
investovat do piezo snímače.
Jen je třeba odfiltrovat ze signálu tu správnou frekvenci, aby se nespouštěl
jinými zvuky např. kytar.
Analog. filtr ze záležitost dvou operáků a pár součástek ze šuplíku, tedy
skoro zdarma :-)

No a podle zvuku co mi z mikrofonu leze se rozhodnu, zda nechám původní
zvuk, nebo využiji
tento "sampler" (prostým bypas tlačítkem).

David Šlosárek