OT: problem s asm a 8051

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Čtvrtek Srpen 11 11:36:03 CEST 2005

Puvodni   zprava   "Re:   problem   s   asm   a   8051"   od   "Jan   Waclawek
(hw-list@list.hw.cz)" z 2. srpna 2005, 14:16:02,
msgid:42EF6402.2010008@evona.sk (518 bajtu):

JW> Mno,

JW> Jarek B. mal otazku od niekoho druheho, naco sa ozve treti, ze to tomu
JW> druhemu preda... Mam z toho zmateny pocit asi ako z Jakubiskovych filmov...

JW> wek

Hehe,  moc  pekne prirovnani ;) Ale ten puvodni dotaz jsem preposilal od Jarka
B.  take  ja,  nicmene  jsem  ve svem maileru nejspis misto "preposlat" zvolil
"presmerovat", coz zpusobi zachovani puvodni adresy odesilatele.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy