OT: Re: výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Srpen 10 23:19:19 CEST 2005

> Prijedte nekdy do Klatov na kafe - muzete kouknout z okna meho domu  -
> vsade v okoli lesy .

No v Klatovech jsem pred cca 7mi roky stravil temer rok na vojne a tak
znam krome hospod i okoli (mimoto se na Sumavu rad vracim tak jako
pristi tyden na dovolenou) a mam dojem, ze to s vyhledem a orientacnim
bodem v krajine nebude tak velky problem, rekl bych ze naopak.
Uznavam, ze okoli sveho bydliste znate lepe ale opravdu vite jak to
vypada z toho komina? Podle me opticke zamereni bude to nejjednodusi reseni.

Pavel