výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 10 22:32:12 CEST 2005

Tenhle gkompas  neni z tanku ale z DANY   - takovy transporter na
kolech, co prevazel radiolokator. Jinak jestli touzite po nejakem gyru,
tak  http://www.jae.co.jp/e-top/eproduct/sample1.asp?SEQNO=5016   je
takova zajimavustka  (cena vloni okolo 20000 kc v prepoctu) nechalo se
to sehnat myslim prez Areon Brno. Ma to elektronicky vystup PWM .
Kratkodoba presnost vinikajici....
Jinak se daj sehnat daleko levneji piezogyra co se davaj modelari do
"krovinorezu" ale ta presnost je uplne nekde jinde...