kvalita USB kabelu

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Srpen 10 19:59:34 CEST 2005

Jak moc je USB rozhrani haklive na kabely? Dodelaval jsem si na PC USB konektor na celnim panelu - pouzil jsem na to dva kabliky z "USB headeru" - takova ta zaslepka s dvema USB konektory a kabliky s konektorem na piny na mainboardu. Normalne jsem je prestipnul a spojil dohromady (z jednoho jsem pouzil ten USB konektor, z druheho ten na piny s rozteci 2,54mm, jinak by to bylo kratky). Vzdycky prislusnou zilu vcetne stineni jsem napajel, omotal izolackou a cele to jeste dal do samosmrstovaci buzirky. Jenomze mam problem s MP3 flash diskem od Apaceru - skopiruji se treba jen dva soubory a pak to napise chybu (ze neni dost mista na disku). Kdyz to zapichnu do jineho konektoru (original prodluzky USB), tak bez problemu. Kdyz to na mainboardu zapojim na jine piny (mam celkem asi 8 USB portu), tak to dela  to samy.

Diky za namety.

P.K.