Dotaz na PAtmel3

Vit Olmr olmr@HW.cz
Středa Srpen 10 13:42:02 CEST 2005

Zdravim,

tohle je dotaz spise na mne, nez do konference. Posilam Vam proto mail s
mimo konferu, protoze tohle bude asi trochu delsi patrani.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of radon.tv@volny.cz
Sent: Wednesday, August 10, 2005 1:15 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Dotaz na PAtmel3

Jako nový účastník neznám formu dotazů, časem se to naučím.
Potřeboval bych pomoci s oživením PAtmel3, který jsem koupil jako kit
součástek. Při osazování jsem provedl změnu - MAX232 misto
MAX202 se změnou C8-C10. Přesně dle návodu připojil a SW PAtmel3 nebo
PAtmelX hlásí "HW not responding". Při každém dotazu bliká červená led, ale
verze HW se nevypíše. Drobný poznatek: Na všech vyobrazeních programátoru je
přez AT89C51 přelepka se SW, ale na tom mém (není) je jenom tovární značení.
Budu rád pokud si někdo najde čas a pomůže mi s problémem.
Děkuji za každou radu.