Opravdu kapesni multimetr - kde koupit?

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Srpen 10 10:21:24 CEST 2005

Horký Aleš napsal(a):
> Co takhle analog 33mm x 60mm x 90mm?
> (jsou pravidelně v aukcích - odkaz je na http://www.roshor.com,
> sekce elektronika a fotografování --> elektronika -->měřící přístroje)

Ne, chtel bych spis digital, nejlepe i s piskadlem. 33 vyska je hrozne
moc, ten mnou odkazovany Metex ma 20 a i to je moc - predstavoval bych
si tak 10 (to zhruba mel ten, co jsem ho onehdy videl)... Proste do
kapsy nebo ledviny k ostatnim vecem.

Libor Kavan napsal(a):
> V Praze ve Vietnamskem "velkoobchodu" SAPA takove meracky maji (neni to
> uplne kalkulacka, ale je dost maly), stoji 100,-, taky jsem si koupil, je
> super,

A to je kde? Jake ma ten pristroj rozmery?

Ivo Strasil napsal(a):
> Ja pouzivam tenhle:
> http://www.cem-meter.com/101.htm
> bohuzel si zaboha nevzpomenu, kde jsem ho koupil... ale na googlu se da
> najit
> nejaka nabidka v CR: www.unishop.cz/aktuel.htm
> Ten gumovy prezervativ se z toho da sundat a pak je to vyslovene kapesni...

Hmmmm...26 mm vyska, to bude bez gumy opet nejakych 20, cili moc...

--
Jirka