Jeste jednou Ebay (castecne OT)

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Středa Srpen 10 08:55:01 CEST 2005

> Jak je to s prihazovanim, ebay pise ze se automaticky prihazuje o
> minimalni krok a to co clovek zada je maximum do ktereho za nej
> automat bude prihazovat. Ma vcerejsi zkusenost 20s pred koncem aukce
> nejvyssi nabidka cca 320$ ja zadavam maximalni bid 420$ , tento se
> ihned ukazuje jako aktualne nejvyssi nabidka a cca 2s pred koncem
Ihned se ukaze protoze nekdo nabidnul vic nez 420$ a proto se hned
ukaze 420$ a kousek.

> aukce nekdo (do te doby nic neprihazoval) nabizi o 29$ vice cimz mam
> po zizalkach.  Cele to na me pusobi, ze se prihazovalo vzdy to co
> clovek zadal a i kdybych ja prihodil misto 420 450 tak dotycny amik
> s tlustou lainou primo v USA proste prihodi o par dolaru vice nez ja
> a nejake spekulace o tom ze ho muj automaticky bid prehodi jsou pase.
Jo to se stava, ale znam hodne lidi kteri pres eBay nakupuji (hlavne
fototechniku, ktera je vyrazne levnejsi)

> V jinych aukcich jsem uz automaticky bid videl, ale neni mozne,
> ze prodavajici ho pro konkretni aukci vypne nebo nastavi tak, ze
> nefunguje ?
Nejde to vypnout, ale jak jsem uz rikal, nekdo tam proste da vic.

> Uz me ta hra jmenem ebay prestava bavit.
Ano je to ve sve podstate hra. Je potreba si priznat, ze nejde vyhrat
vsechno. Zkusenosti jsou takove, ze vyhrat cca 20% aukci je proste
velke umeni.

Milos

P.S. Ja sam jsem koupil pres eBay objektiv, ktery se zde prodava v
bazaru za cca 6 - 7kKc i s postovnym a poplatkem za prevod za 3500 Kc.