paralelni port IEEE 1284.4-2000

Bohumil Fulin bohumilfulin@centrum.cz
Úterý Srpen 9 12:38:37 CEST 2005

muze mi nekdo poslat tuto normu na paralelni port.

Potrebuji presne casovani v ECP, byte a nibble modu. Na hw serveru jsem nasel tu stranku, ale chybi tam popis casovani pri cteni dat  z portu PCkem. Jak presne casovat signaly.

Na IEEE jsem se zaregistroval, server to vsak jeste nevzal na vedomi, a dost specham.

Hledam i souvisejici normy:
IEEE 1284-2000	IEEE Standard Signaling Method for a Bi-directional Parallel Peripheral Interface for Personal Computers
IEEE 1284.1-1997 (R2003)	IEEE Standard for Information Technology--Transport Independent Printer/System Interface (TIP/SI)
IEEE 1284.3-2000	EEE Standard for Interface and Protocol Extensions to IEEE 1284-Compliant Peripherals and Host Adapters
IEEE 1284.4-2000

Mate moznost mi to nekdo postat na tento mail, prosim. nebo i odkaz je ok.

dik