Jaky PC

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 9 09:09:57 CEST 2005

Riesim presne ten isty problem presne teraz. Je to ako s mobilnymi
telefonmi, chcete mat to najlepsie, ale vyuzijete z toho maximalne 0.5%
funkcii.
Zaver je ze moj dvojrocny athlon 2.4+ este v pohode staci, je k nemu
mainboard doperuceny priamo vyrobcom, dokupil som akurat 1GB pamate a
vzhladom na to, ze mi zomrel prednedavnom disk, kupim este novy rychly
disk.
V praci mam uz skoro 3 roky 2.4GHz pentium s 1GB ram (W2k) a myslim ze
pocitac pouzivam viac ako na "beznu pracu" (3D elektromagneticke
simulacie kde maju vysledky priemerne niekolko GB, dlhe a zlozite
simulacie v P-Spice a pod.) a bohate to staci.
Pocitac nikdy nebudete upgradovat v zmysle vymenim procesor za
dvojnasobne rychly (to treba vymenit cele creva), takze predimenzovana
zakladna doska tiez nie je potrebna.
Pokial nehrate narocne hry tak ku LCD monitoru bohate staci videokarta s
pasivnym chladenim a dvi vystupom a je vystarano. Ked sa clovek necha
uniest najnovsimy vystrelkami technologie tak za pocitac vyhodi nechutne
vela penazi s nulovym efektom, lebo aj tak vam to bude 99.5% casu
pocitat SETI@home :-)
balu