Jaky PC

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Srpen 9 08:31:16 CEST 2005

Beznou praci. Nic narocneho na vykon, bohuzel i jednoduche aplikace jsou
dnes hodne pomale a bude hur...
Otazka ale znela konkretne - zejima mne rozdil vykonu mezi jednim jadrem a
dvema...
Navic je otazka ciste HW ne SW...
Michal

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 09, 2005 7:57 AM
Subject: Re: OT: Jaky PC

1) je to off-topic

2) nepisete vubec, na co ten pocitac chcete pouzivat, pokud shanite
primotop, nemusi to mit vubec v sobe mikroprocesor ;) Pokud chcete jen
vyhodit penize, kupte si co chcete, pokud pouzivate nejaky specificky
software (nejaky CAD nebo spis office nebo hry nebo prehravani filmu nebo
digitalizace videa...), tak napiste jaky.
(pred nejakou dobou (486 bylo na vrcholu slavy) za mnou prisli nejaky lidi a
rikali, ze by chteli pocitac, jenze z nich za celou dobu hovoru nevylezlo na
co ho chtej - zrejme vubec nevedeli ktera bije, mozna ani k cemu se pocitac
da pouzivat...)

P.K.