Kde sehnat levne presnou vahu ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 9 00:06:01 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 8.8.2005:

> Kdyz jsem kupoval u Conrada v Teplicich tuto vahu:

> http://www.conrad.cz/detailpage.asp?DPG=63368

> Jaka je u teto vahy udavana presnost a opakovatelnost vazeni?

No co ja vim? Ja nejsem odbornik na vahy, ja jsem jen potreboval
nejakou presnejsi vahu na rozmichavani chemikalii pro nepajivou masku,
servisni potisk apod. Mel jsem uz digitalni vahu na dopisy do 5kg, ale
ta ma rozliseni po 2g a to mi nestacilo na presne namichani treba 10g
ze dvou slozek v urcitem pometu.

> Jedine co jsem se docetl u Conrada je rozliseni 50mg.

Jo, je to do 250g, rozliseni 0,05g. Ma to i pocitani poctu kusu vahove
a takove ptakoviny. Je pekna malinka. Jinak Conrad ma vic podobnych
digitalnich vah.

> Take uvazuji o nejake elektronicke vaze, ale u vahy s vazivosti
> 250g bych si predstavoval minimalne 1x,lepe 5Ox lepsi rozliseni,
> rozhrani RS 232 by take nebylo k zahozeni.

Zalezi na tom, kolik do toho vrazis penez. Ja jsem zase nechtel za
vahu utratit 40 tisic :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem