Jaky PC

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Pondělí Srpen 8 18:35:43 CEST 2005

Souhlasím, až na grafickou kartu, lepší je
když je to samostatná karta - Nvidia nebo ATI.
RAM není nikdy dost a za mě sdílená paměť
videokarty se systémem, z toho plynulo,
méně systémových prostředků RAM pro programy
a také to někdy trochu subjektivně "blikalo"
a oči má člověk pouze jedny,
avšak třeba nyní technologie pokročila tak,
že je to v pohodě...rád se nechám poučit. :o)

Martin