regulace motorku magnetofonu

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Srpen 8 12:32:47 CEST 2005

Uz jsem to vyresil, rychlost jsem sesteloval, v motorku byla mala dirka, zacpana nejakym molitanem, kterej se musel sroubovakem propichnout. Regulace bude zrejme elektronicka, soude podle toho, ze kdyz jsem se tim sroubovakem dotknul kovovyho krytu motorku, tak se rychlost rapidne zvysila (takze je tam potak s kovovym kroutitkem).

Jo a kdyz jsem si dokoncil sborku-rozborku kazetaku, tak jsem zjistil, ze ten motorek se da sestelovat i skrz otvor v krytu v prostoru pro baterie.

P.K.