PayPal overeni ebay.com ?

Tomas Vondra vondra@karneval.cz
Pondělí Srpen 8 01:49:32 CEST 2005

> Co hovorite na ebay.com ? Posielaju aj do Europy ? Len neviem preco
> sa nemozeme registrovat ... CR a SR.

Nerozumim - ja jsem pri registraci nemel jediny problem. Staci se
zaregistrovat na jedne ebay strance (napriklad ebay.co.uk nebo
ebay.de), login se pak sdili pro vsechny dalsi ebaye. Vliv to ma
jenom na to v jakem jazyce vam budou chodit informace (potvrzeni
o prihozeni apod.) - pokud se zaregistrujete na ebay.co.uk tak
anglicky, pokud na ebay.de tak nemecky a podobne.

Co se tyka posilani tak zalezi na konkretnim prodavajicim. Totiz na
ebay komunikujete s jednotlivci, ebay pouze zprostredkovava aukci.
Platba a zpusob doruceni zalezi jen na vas a na prodavajicim.

> Aký mate finančný limit pre možnosť zaplatenia ? ja len 100,-EUR, a
> neviem ho zvýšiť ... a 100 je malo - nie ?

No jestli to je malo asi zalezi hlavne na tom kolik potrebujete
platit. Pokud s autorizujete (vyplnite ten ctyrmistny kod) tak muzete
platit i vic.

t.v.