[OT]: Pro vlastni potrebu

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Srpen 5 20:03:28 CEST 2005

>Zkusil jsem napsat ing. Duskove z
>http://web.cvut.cz/ctu/research/prenos/patenty/patenty.htm , tak uvidime,
>jestli se k tomu vyjadri.

Pani inzenyrka byla tak laskava, ze mi dokonce zavolala. Jeji specializace
je ochrana prumysloveho vlastnictvi - patenty, prumyslove a uzitne vzory,
ochranne znamky. Jak se asi dalo cekat, pouhym publikovanim zadny narok z
hlediska prumysloveho vlastnictvi nevznika, tam se musi podat prislusna
prihlaska podporena tlustsi ci tenci obalkou.

Software muze pozivat ochrany na zaklade autorskeho zakona, ale tam uz se
sama poustela na tenky led, tak me doporucila jeste nejakou znamou na
autorske pravo, ale ta bude az v pondeli. (Tak ja nakonec diky pivnim kecum
budu mit znamy pravniky :-)

J. Hanzal