Win2K: kontrola souboru registru system a pripadny fix?

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Pátek Srpen 5 11:11:18 CEST 2005

Nabootovat do zachrane konzole (z CD) a tam je myslim CHKDSK nebo neco
podobneho.
Kazdopadne je tam HELP a tam hledejte retezec "DSK" :-)
Stejna vec se mi stala dvakrat na masine se spatnym driverem VIA SATA
a vzdy se registry v pohode napravily.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Cizek.Milan" <Cizek.Milan@seznam.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 4. srpna 2005 21:25
Předmět: OT: Win2K: kontrola souboru registru system a pripadny fix?

Ahoj,
mam problem s mymi win2000. Zkousel jsem utilitku od sysinternals -
pagedefrag, jenze po restartu mi uz windowsy nenajedou s tim, ze soubor
"windir\system32\config\system chybi nebo je poskozen". Mam nastesti
multiboot a tak jsem se v XP dival, soubor tam fyzicky existuje a dokonce ma
i plnou velikost (8MB), soucasne je tam i system.alt stejne velky. Kdyz jsem
ho nahradil jinym system, treba tim .alt nebo z /repair (ten je mimochodem o
par let mladsi - vznikl asi po instalaci SP4), tak se system rozjede, ale po
chvili spadne na modrou smrt (hlasky se meni). Podle meho je evidentni, ze
to je tedy chybou toho souboru, nejakym poskozenim.

Existuje nejaky nastroj, ktery by ten soubor dokazal fyzicky zkontrolovat
pripadne opravit? Treba nejaka utilitka na ultimatebootcd nebo tak neco?
Hledal jsem na technetu, v resourcekitu, ale nic moc, take jsem napsal
autorovi toho programku. Nasel jsem cloveka co to udajne umi opravit,
dokonce mi poslal i 1/4 dekodovaneho souboru na ukazku, ale chce za to
20$... I bych mu to rad zaplatil, ale do ciziny je to pro me vazne problem.

Milan