Termostat

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Srpen 5 10:24:03 CEST 2005

krisot_hw@email.cz napsal(a):
> Zdravim,
>
> Pokusam sa vyuzit staru fritezu, avsak pri nizsich teplotach 30 -
> 50'C. Neviete ma niekto nasmerovat(URL, jpg na sukr. mail) na nejaku
> konstrukciu termostatu bez pouzitia PIC, ATMEL atd. Bolo by dobre,
> aby to drzalo teplotu +-1'C prip. 2'C. Ako spinaci/regulacny clen by
> bol vhodny triak. Idealne by bolo zapojenie bez trafa.Google som
> skusal, ale asi som nepouzil tie spravne klucove slova.

Prestoze jsem z principu spis odpurce nasazovani procesoru, v tomto
pripade doporucim prave reseni s PICem, ktere jsem tu uz nekolikrat uvadel:

http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/term84/index.htm

Je to velmi elegantni, malinke, ma to dost moznosti nastaveni a
prubeznou indikaci (mereni) teploty. Jednodusseji to postavit fakt nejde.

--
Jirka