RE: Platové ohodnocení v oboru

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Srpen 5 01:47:31 CEST 2005

jo, prvni dva roky jsou horsi, ale je to jen otazkou priorit.
Ja tam sel s tim, ze me musi vyrazit (ucnak + maturita vecerne),
takze cilem bylo se neco naucit, cokoliv.
Prezil jsem a mohu rici, ze jsem si VS od zhruba tretaku uzival.
Kdyz jsem ve druhaku sehnal praci, tak jsem to resil tak, ze vetsina
projektu byla zaroven projektem ve firme, tim padem jsem za ne dostal navic
zaplaceno.

Ono jsou veci, ktere clovek na kolene nenastuduje, napriklad
matematika, nelinearni systemy a podobne.

Bez VS bych dnes asi byl dobry elektrikar, mozna neco malo vic, ale
asi tezko bych resil nektere ulohy, ktere resim (a ty mi zarucuji
dalsi praci, byt jiz mene odbornou).

Ono na tech VS je spousta hoodne chytrych lidi, jen clovek obcas musi
hledat.

Ale co, je to jeho zivot, kdyz chce mrznout na stavbe, tak proc ne
(jsem vyucen jako stavebni elektrikar, dokonce je v Olomouci nekolik
domu, kde jsme jako ucni delali elektriku, tak vim o cem to tahat
kabely pri +5stC).

Odejit z prace na VS bylo jedno z mych opravdu dobrych rozhodnuti.

	Slavek