RE: Platové ohodnocení v oboru

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Srpen 5 01:21:28 CEST 2005

Takova perlicka, ja kdyz jsem ukoncil skolu (a tim i praci) tak jsem dostal pri
nastupu
do regulerniho zamestnani nizsi plat, nez jsem mel tam.

Ono se da pri studiu techniky celkem slusne si vydelavet, me to v pohode
krylo vsechny naklady na studium (+ pritelkyne).

Ale proc proboha nesel na VS, to fakt nevim, skoleni vseho druhu zdarma
pocinaje PLC (mimochodem, to je dnes velmi dobre placena prace, kdyz umite),
pres ruzne jazyky (C, C++, SQL, ...) az po lidske jazyky (AJ, NJ, ...).
Take ma zdarma (povine) telocvik (posilovnu, plavani, ...).
Navic ma na vetsine skol pravo jako studen pouzivat libovolny SW
od MS (serverove verze, VS, ...).

	Slavek