Re: Platové ohodnocení v oboru

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 4 21:17:16 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 4.8.2005:

> Ale ano máte pravdu neříkám že ne - souhlasím .,

No a s kym? Vzdyt ja vubec nevim, na co a na ci mail reagujes :-)

> Ale skutečnost a realita je jiná , 10K je pro mne málo . Já vím že
> to zní blbě ale je to tak.

Ono 10k je pro kazdeho malo :-)

> Právě proto že ty zkušenosti nemám těžko mě někdo zaměstná - puvodně
> jsem si naivně myslel že i ten základ co umím by se dal použít jako
> odrazový mustek dále ale zjištění je jiné on to není odrazový mustek
> ale něco co umí cvičená opice takže co s tím .

I cvicena opice muze brat hodne penez, koukni se na lidi, kteri byli
vykopnuti z politiky a dostali slusnou trafiku.

Co s tim? To je jednoduche - neco s tim delej misto toho breceni.

> Člověk logicky hledá nějaké uplatnění , přiznávám že jsem mladej
> blbej , o tom sebědomí bych pomlčel . muj názor je opačný - moc ho
> nemám .

Vsak tak to bylo take mysleno, v tom kontextu :-) No a co pro to tedy
vlastne delas?

> Nechám to zatím uležet ale co si budeme nalhávat zatím na to podle
> všeho nemám - není co řešit. Duležité je si to uvědomit a posoudit.

To je hloupost. Dulezite je vedet, co chces, a neco pro to delat.

> Prostě jsem si jen ohmatal situaci . Třeba za čas.

Zatim sis ohmatal jen klavesnici. Jdi si to ohmatat do nejake firmy.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz