Re: Platové ohodnocení v oboru

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 19:54:19 CEST 2005

> Co znám své vrstevníky  - truhláře zedníky kuchaře a pod vydělají si i více.
> A tolik vědomostí rozhodně nepotřebují .

Heh a to zijes kde ? U nas reznici, prodavaci 8-10 tisic :) Sice je
pravda ze na stavbe se vydela vic - az 15 tisic - ale to je sezonni
zalezitost. Ridic kamionu ma taky 20 tisic, jenze nektery mesic ma
tech 20 tisic a jiny ma smulu, nema nic, zalezi jak se chytne zakazka ...
( Vsechny sumy brany z meho okoli od spoluzaku ) Vice ohodnocene ma ty
do ciziny, zejmena do Ruska. Jenze ta odvaha, kdyz vi, ze predchozi
dva ridici co jeli pred nim se vratili bez kamionu, popripade zbozi
vubec nedorucili ...) Proste vyssi plat je tam kde je vyssi risk a
potencialni ztrata pri chybe, nebo smule.

Holt na proces "manzelka" budes muset jeste na chvili zapomenout
ponevadz zere prilis mnoho systemovych prostredku :)

> Praxe je praxe a nikdo učený z nebe nespadl a i každý odborník byl dříve
> "pako" jako já :))

Ono nechci moc rypat ale nekteri "odbornici" sou paka stale :)

--

S pozdravem,
    Bc. František Burian