Platové ohodnocení v oboru

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Srpen 4 19:48:22 CEST 2005

toto je absolutne zcestna uvaha. Vidim ze ste mlady a chcete rychlo
dojst k peniazom. To naozaj chodte riedit tie topne oleje.
To co kolega diskutujuci chcel povedat je ze je jedno ake pouzivate
vyvojove nastroje. Hociaky program sa naucite za par dni. To ale nie je
to co vytvara hodnotu.
Vy musite ovladat navrh plosnych spojov. Ako co tahat, ako co umiestnit,
aku technologiu pouzit, ake triky pouzit, co sa s cim znasa, co sa
naopak nesmie davat spolu a pod. Toto je to co ma hodnotu, nie ovladanie
takeho alebo ineho programu...
To iste plati pre programovanie a vsetko ostatne.
b.