Platové ohodnocení v oboru

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 19:46:28 CEST 2005

On je to začarovaný kruh - tak trošku - nemáš zkušenosti - nemáš práci -
nemáš plat - nemáš další věci.
Bohužel auto opravdu potřebuji , dum financovat musím a živit rodinu
taky takže jistě chápete že ač
mě obor zajímá a baví tak za 10K měsičně v dnešní době to opravdu nepujde.

Proto jsem rozpoutal tuto diskuzi abych se dověděl dnešní požadavky -
protože já je opravdu neznal
jenom tušil.
Vidím to tak že budu zatím "bastlit" a učit se po večerech a třeba časem
to brát jako bokovku.
Ale rozhodně se nehodlám učit a studovat 5 - 6 let a brát poloviční plat
než má tady soused
pepa kterej je uplně ale uplně blbej ale vydělá si manuálně.
Já se práce nebojím . Pro mne je nyní duležité vydělat peníze bohužel.

Mě je jasné že vědomosti které mám nejsou adekvátní takže diky všem za
rozbor
a ujasnění . To jsem přesně potřeboval.

Diky
Milan