OT: hladam servisny manual ku Indesit W630

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Srpen 4 19:05:36 CEST 2005

Zdravim,

To je sice zajimave, ze to v CERNu neumi, ale otazka zni, ktera znalost
respektive um bude mit historicky vetsi zivotnost?
Umeni opravit pracku nebo fyzika vysokych energii?

Ja sazim na to druhe, protoze i budouci verze fyziky, kterou mame ted v
rukach jen v podobe stripku znalosti bude soucasti celku stejne tak, jako
Newtonova mechanika se stala specialnim pripadem TR a presto jsme na Newtona
nezapomneli :)))...

S pozdravem,
		Marek Pavlu