Platové ohodnocení v oboru

Jiri Zacek hwlist@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 4 18:37:42 CEST 2005

> Vse dokazeme posoudit pri pohovoru. Pokud si vsak s temito znalostmi
> reknete 25t+ tak se nemame o cem bavit. Pokud si reknete 20t az 25t to
> budete muset byt hooooodne dobry . Pokud si reknete 15 az 20t dame prostor
> na douceni. Ale klidne se muze stat, ze vam praci nedam ani za 15t, protoze
> vase znalosti jsou proste slabe nebo jinak orientovany. elektronika je dnes
> uz hodne siroky pojem.

Pred dvema mesici jsem nabizel jednomu ze zde diskutujicich odborniku
zamestnani  na zaklade velmi dobrych zkusenosti s jeho praci pro nasi firmu
formou zakazky. Nastupni plat dvojnasobny proti zde maximalnimu zminovanemu
plus dalsi bonusy a zamestnanecke vyhody. Byl jsem sice slusne, ale  o to
razantneji odmitnut. Na muj dotaz, proc odmita mi bylo vysvetleno, ze takto je
naprosto striktne smlouvou vymezeno co, kdy a za kolik ma udelat, kdezto podle
jeho zkusenosti v pripade zamestnani se z nej velmi rychle stane "devce pro vsechno"
a to ze pry uz nema zapotrebi.

Takze pro nekoho mohou byt primarni i jine hodnoty nez jen ten plat :)

J.Zacek