Platové ohodnocení v oboru

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Čtvrtek Srpen 4 18:31:31 CEST 2005

Dovolil jsem si to trochu okomentovat.

Milan MCM wrote:
> mezi náma - vývojář programátor musí umět dost věcí oproti jiným
> profesím ,  a nebo jít dělat něco jiného

Programator je obycejna cvicena opice ktera prepisuje myslenky do
binarni podoby. Analytik, to je trochu jina prace. A jine penize.
(pracuji jako programator na win platforme)

> Mé představy nejsou nikterak přehnané a jakož to mladý a rozmazlený
> člověk o:)) je má představa okolo 20.000,-

Cisteho? Promin, ale to bych chtel videt. Asi zalezi na lokaci firmy.

> Eagle4,15pro , většinou 1 - 2 stranné , maska potisk , složitejší desky jsem zatím nedělal
> myslím více vrstev vyšší třída přesnosti.

To se clovek nauci na tydennim skoleni. Ci po ctrnacti dnech zkouseni po
vecerech.

> programování procesorů - jakych PIC a 51? nebo NEC, HITACHI,... jaky jazyk? C++ nebo ASM. ASM pro vetsi projekty je nepouzitelny.
>
> Převážne x51 , Atmel, Philips , Dallas ,
> Vývojové prostředí ale na PASCALU , eveltuelně ASM .
> Zde předpokládám že bude požadavek na to fuj C++ :))
Urcite. fuj. :-)

> sw na platformu Win32 - sitove aplikace, nebo neco jineho? Jaky jazyk?
> - spíše uživatelské , Delphi8
A co Java, .NET ?

> převážně číslicová technika - co si mam pod tim predstavit?
> - jinak řečeno v analogu , Vf a pod bych se malinko topil
Dle dotazu zde na konferenci bych to videl zhruba v rozsahu SS uciva. Ano?

> Vzhledem k naznačeným požadavkům a kýženého cíle mám pocit že nemám šanci
> se ve svém oboru uživit a budu se muset poohlédnout po něčem jiném.
> Přeci jenom ten zbytek se člověk nenaučí za týden ani za měsíc
> a z něčeho musí být živ.
> Ale zatím jen prostě sonduji jaká je situace
> a předem všem diky za info

Zadny uceny a zkuseny z nebe nespadl. Podle meho skromneho nazoru by ses
ale mel zamerit na jednu z Tebou vyjmenovanych dovednosti a tou se
zivit. Zbytek si doma kut po vecerech. Jestli bude mit manzelka
pochopeni....

S pozdravem
mira (27)

PS: A Tvuj vek?