Platové ohodnocení v oboru

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 15:51:37 CEST 2005

Dobrý den blíží se pátek a tak je potřeba založit nějaké vážné téma.
Mám také jednu zcela vážnou otázku.

Chci si udělat sondu na aktuální stav v ČR a jedná se mě o vyjádření
ceny / na hodinu
práce člověka - elektronika - programátora.

Protože jsem mladý a krom brigád jsem toho moc ještě nestačil zažít ptám
se zkušených.
Přeci jenom člověk v tomto oboru umí umět a musí mít větší kvalifikaci
než třeba řezník
zedník a pod mnohdy je to podceňováno.

Takže rozhodující budou asi dovednosti
co takhle muj připad ať jsme konkrétní

návrh DPS , programování procesorů , hradlová pole , sw na platformu Win32 ,
převážně číslicová technika . An - pasivně .
To je velice obecně samozřejmě.

Závěr - aby má otázka byla pochopena správně , jde mě hlavně o to abych měl
obrázek o tom kolik dnes takový člověk stojí aby se mnou nezametli na
prvním
pohovoru.

Děkuji
Milan