OT: optimalizacia HTML ala mi?cro?soft

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 10:22:07 CEST 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> Ospravedlnujem sa za OT,ale toto mi uz naozaj nedalo :-)
> pri hladani spominaneho vyhrievacieho telesa som natrafil na firmu,
> ktorej webova stranka je tu http://www.presep.szm.sk/index.htm. Na
> stranke by nic nebolo, az kym som sa nepokusil okopirovat a pastnut
> telefonne cislo. Zistil som, ze cela stranka su vlastne len 3 gif
> obrazky :-) Tak som si pozrel kod a subor index.html vytvoreny v office
> ma 37kB. No nadhera :-)))))
> b.

Ano, tomu se odborne rika mrd (mrkwi demence). Je jako vystrizena. Co
byste ale chtel od uboheho nesvepravneho obcana, kteremu strycek vratka
uz od malicka tvrdi, jak je vsechno od nej uzasne a jedine spravne a ze
mu staci jen umet klikat...

Divil byste se, kolik takovych pripadu osobne znam.

--
Jirka