Editor schemat a PCB zdarma (GPL)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Srpen 3 18:18:32 CEST 2005

Tak jsem to stahnul a velmi zbezne spustil. Nema to "UNDO" (coz vede k
tomu, ze musite velmi hlidat, abyste neudelali chybu) a nejsem si jisty,
zda to umi prechod ze schematu do desky pres "gumove spoje" - coz je
snad hlavni duvod, pro ktery vubec navrh na PC vyuzivam...

Jakkoliv jsem myslim schopny elektronik, tak na navrh PCB (rozmisteni
soucasti a routovani) jsem byl vzdycky dost tuhy (mam na mysli doby, kdy
se to muselo delat tuzkou a gumou a clovek si to musel dopredu promitat
v hlave) a interaktivnost navrhu na obrazovce mi velmi pomaha...

--
Jirka