OT Jaky mobilni telefon vybrat ?

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Srpen 3 15:48:03 CEST 2005

Nevite o necem, co by splnovalo tento pozadavek:
1) podpora GPRS + EDGE
2) podpora prenosu dat pres BT
3) Prijatelne velky (klidne cernobily) display a rozumne velka tlacitka
4) NE typ V

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 03, 2005 3:10 PM
Subject: Re: OT Jaky mobilni telefon vybrat ?

Mam 6230i, nevrze a nerozpada se ani kdyz spadne na zem. Problem
ranych verzi s nejistym mackanim petipolohoveho tlacitka je odstranen,
jedina zbyvajici nevyhoda je, ze to musim kazdy rok rozebrat a vycistit
prach z displaye (nosim mobil volne v kapse). Kdybych ji ztratil
koupim si znova totez.

Ales Prochaska

Best regards,
 Ales                            mailto:prochaska@alsoft.cz