Spinani stejnosmerneho napeti

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Srpen 3 11:30:14 CEST 2005

A co nejaky vykonovy FET?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jarda Jeryk" <jeryk@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 03, 2005 11:15 AM
Subject: Spinani stejnosmerneho napeti

Pekny den,

 Potreboval bych spinat stejnosmerne napeti 12V podle vystupu z log. obvodu.
Rad bych tim ovladal nezavisle na sobe tri halogen svetla, ktera jsou na
toto napeti. Nechce se mi to resit pomoci rele. Videl bych to na nejaky
optoclen a triak. Zkousel jsem si simulovat spinani optotriaku na tomto
napeti. Sepne mi, ale uz nerozepne. Je mi jasne, ze spis pracuje se
stridavym napetim, ale v tomhle jsem vanzne limitovan.
 Poradte mi prosim, jestli se to da nejak vychytat.

Mockrat dekuji
JKvapil
jeryk at atlas dot cz