Inteligentni nabijecka IntelliPeak ICE nemate nekdo zajem ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 3 07:39:50 CEST 2005

Ja bych zajem mel, ale prislo to v nevhodnou dobu kupoval ted novou RC
vysilacku a tak to v domacim rozpoctu asi neprojde. :-(
Jinak je to super nabijecka za neuveritelne penize. Kdy to budete
objednavat? Pokusil bych se nekde schrastit penize.

RadekCX