vyber HDD

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Srpen 3 06:48:27 CEST 2005

>Krasna spotrebni filosofie. Nechapu tedy, proc se vubec vyrabi rolls-royce.

To ja taky ne :-) Asi aby se mohlnekdo masirovat ze ma na neco extra?
Zpet k diskum, provozujeme asi 3 pocitacove ucebny (40PC) + nekolik pocitacu
v prumyslu (cca 10PC), skoro trvale zapnuto,ruzni vyrobci (vetsina WD,neco
Seagate, neco i jine) a NIKDY co behem 5ti let pamatuju neodesel zadny disk,
a to jsou vsechny v low end cenove kategorii. Co odeslo,to byly Seagate SCSI
disky v serveru, asi po roce a ty naopak levne nebyly. Me taky jednou odesel
Seagate, ale byla to tehdy novinka (10GB) s vyrobni vadou,jak se pozdeji
ukazalo,byl bezproblemu reklamovan