ATmega

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Úterý Srpen 2 10:58:51 CEST 2005

To se mi stalo s ATmegou8, že jsem přes ISP místo externího krystalu
nastavil externí hodiny na pin. Procesor byl pak úplně mrtvý, tak jsem ho
vzal do školy a v univerzálním programátoru to už nastavil správně.
Jediné jiné řešení co mne napadlo by bylo generovat CLK třeba jiným uP a
změnit si to doma.

Jaroslav Nušl

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radim Hořínek
Sent: Tuesday, August 02, 2005 9:01 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: ATmega

Dobre dopoledne.
KOupil jsem si procesor ATmega32L, ale ten ma z vyroby nastaveno, ze je na
externi hodiny. Jak mohu pres ISP nastavit aby behal s kdystalem (zmena
CKSEL). Mam programator AVRprog (http://avr.hw.cz/isp_prog/isp_prog.html),
kdyz to zmenim v ADVANCED a zapisu, tak se procesor znici a nejde uz
zapsat nic jineho. Prosim o radu
R.H.

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/