Nejaky napad...

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Srpen 2 10:17:25 CEST 2005

Zrejme jste myslel MC145158 - to je uz strasny zasah do vysilacky vzhledem k
jinemu pouzdru a dostupnost tohodle jiz starsiho IC bude asi zoufala.
Dostal jsem zadarmo 2ks tyhle vysilacky s tim, ze je preladim na sdilene
kmitocty na 172MHz (5 frekvenci) a  tak se nevyplati do toho nejak zasadneji
investovat. Bohuzel pro preladeni je treba hejbat s 10 vstupy preddelicu -
tech pet frekvenci je vlastne 10 kvuli odskoku o MF.

Jestli mam delat ovladani pro 10 nebo 16 je uz jedno a pokud bych dal nejaky
silnejsi PIC muzu udelat chytrejsi ovladani pouzit to jako scaner v
hranicich preladeni oscilatoru a vstupnich obvodu.

RadekCX