OT:oprava hliníkového chladiče u auta

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Srpen 1 22:30:12 CEST 2005

On Mon, 1 Aug 2005, [UTF-8] Jiří Sloupenský wrote:

> vím že to je OT, ale vím taky , že tady jsou zkušení autoopraváři.
> Nešťastnou náhodou se mi poškodil hliníkový
> chladič u Fiatu Punto. Uvolnil se seamořezný šroub , držící pohromadě
> plasty a zapadl  a zapíchl se do chladiče. Postupně vlivem
> vibrací v něm  udělal cca 2 mm dírku.  Nemáte někdo zkušenost, jak ji
> ucpat ?  Myslíte, že by to šlo zapájet nějakým
> prostředkem na pájení hliníku a nebo snad zalepit nějakým tmelem ?  Zdá
> se mi to škoda vyhodit, když jinak chladiči nic
> není.

Asi bych tam zkusil natlacit nejaky ten 'tycinkovy' epoxy aspon na 120 stC.
Takovy ten dvouslozkovy ktery se pred zpracovanim prohnete a je jako
plastelina, pak ztuhne na kamen. Kdyby to i pak netesnilo, tak Loctite
nabizi kapalinu do chladice pro utesneni vlasovych trhlin :

http://www.loziskahrk.cz/sortiment/sortiment-loctite-opravy.html
http://www.unikol.cz/ruz_auto.htm

ale nemam sajn kolik ta sranda stoji..