M5451 a pripojeni na 10m.

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pondělí Srpen 1 17:34:11 CEST 2005

Hezké odpoledne :)

    Pak není co řešit a musí tam být, já to viděla jak jsem viděla a
také tak pouštím dále. Hasičské řády neznám a ani po tom moc netoužím,
už takhle mám všech možných předpisů plnou hlavu ...

Svítivky - LEDky čili svítivé diody

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Martin Hanek wrote:

>Podle radu je pokus platny, pokud je zalita strikacka do 2 minut, proto
>to tam musi byt. Svitivkami myslite co?
>Martin Hanek

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :))
>Virova databaze (VPS): 0530-3, 29.07.2005
>Testovano: 1.8.2005 17:31:28
>avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0530-3, 29.07.2005
Testovano: 1.8.2005 17:34:19