Kde koupit tohle: Picotux ?

konference@ei.cz konference@ei.cz
Pondělí Srpen 1 14:30:26 CEST 2005

*****Nebylo by to tedy dovezeno jako obchodni zbozi, jelikoz i s tim
bych se musel zastavit na celnici pro potvzeni o vyvozu.

Nase celniky to uz vubec nezajima !!!!, v ramci EU celnici nic
nepotvrzuji !!!!.
Pouze v pripade, ze prodavajici prodal bez DPH, mohou prijit na
naslednou kontrolu, zda-li jste spravne zauctoval DPH

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of danhard@volny.cz
Sent: Monday, August 01, 2005 1:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: RE: Kde koupit tohle: Picotux ?

Jejda, jen jsem se nabidl, ze to mohu bezproblemu privezt, jelikoz zitra
jedu na otocku do Mnichova, a dostal jsem skoleni jak objednavat zbozi
ze zahranici :o) Dekuji, nepotrebuji, i kdyz jsou to informace uzitecne.

Ale, i kdyz je zminena firma v Mnichove, asi bych pro to fyzicky nejel
pres cele mesto, ale objednal bych to postou, aby to bylo druhy den na
stole. Ucet by znel zrejme na jinou fyz. osobu v zahranici a placeno by
to bylo z uctu. Takovy ucet se skutecne da potom v cesku u pravnicke
osoby, platci DPH uplatnit velice tezko.

Nebylo by to tedy dovezeno jako obchodni zbozi, jelikoz i s tim bych se
musel zastavit na celnici pro potvzeni o vyvozu.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399 Kč.
Navíc MP3 přehrávač nebo flash disk ZDARMA!  Více na