OT lze pres internet zridit v USA ucet (placeni na ebay) ?

APa navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Srpen 1 13:45:55 CEST 2005

Aha, takze muzete platit jen tem, kteri uz jinak jsou schopni prijimat
platebni karty primo (coz Personal Account nejsou) a tam platba pres Paypal
jaksi ztraci smysl, nebo jsem neco nepochopil?