Nakupovani v China

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Srpen 1 12:15:11 CEST 2005

Beru od vyrobce z Chiny (z Taiwanu) rezonatory. Platim pres Western
Union, da se i Paypalem a prevodem do banky. To jsem zkousel jednou a
poslali mi blbe cislo uctu. Po mesici se mi to teda podarilo dostat zpet
s tim ze to nejak zaridili, protoze ja nemel narok tu banku presvedcit
aby to vratila, nebot to slo jeste pres jednu banku v Londyne.
Zbozi poslou postou, obyc. postovne stoji 25US$, trva to cca 14 dnu az 3
tydny; pres DHL 45US$. Sice je to rychle v CR, ale nez jsem to od nich
dostal, byl to jeste tyden.
Co se tyka cen, musel jsem poslat konkretni poptavku a pak napsali ceny.
Zadny cenik mi nedali. Ted uz vim ze rezonatory 50MHz stoji pri:
100ks    80US$
200ks   120US$
300ks   150US$
500ks   200US$