snimac uhlu natoceni anteny...

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Srpen 1 10:51:56 CEST 2005

Já používám polský rotátor AlfaSpid. Ten má na jednom převodovém kole
kruhový magnet a snímá to jazýčkovým relé. Takže patrně dva impulsy na
otáčku. Pak už stačí odpočítávat impulsy a inkrementovat nebo dekrementovat
jimi číslo v paměti. Aktuální stav se patrně ukládá v eeprom - po vypnutí a
zapnutí je tam předchozí stav. Na začátku (při prvním zapnutí) mu řeknete,
kde je sever a on si to pak odpočítává. Občas je dobré se přesvědčit že se
kalibrace nerozpadla. Na začátku jsem z toho měl obavy, ale funguje to
překvapivě dobře. Mám to necelý rok a musel jsem to jednou (po zimě)
překalibrovat.

	Martin.