Zauctovani nakupu zbozi (bylo: Re: Kde koupit tohle: Picotux ?)

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Srpen 1 09:57:04 CEST 2005

danhard@volny.cz napsal(a):
> Jako fyzicka osoba to koupim na sve jmeno, a tezko potom budu
> vystavovat nejaky ucetni doklad, zvlaste kdyz jako zivnostnik
> nejsem platce DPH a naklady uplatnuji pausalne. Pokud k tomu dodam
> puvodni fakturu na mne, tezko to bude platce DPH uplatnovat.

Mno, myslim, ze to jako fyzicka osoba nemusis kupovat vubec na zadne
jmeno (platba hotove), dostanes "no-name" doklad a ten pak se zbozim
predas konecnemu zakaznikovi. Nejaky problem?

BTW: to se Ti vyplati mit pausalni naklady, zvlast pri soucasnem
zoufalem procentu? Ja bych se tam tedy nevesel (ani omylem).

--
Jirka