OT lze pres internet zridit v USA ucet (placeni na ebay) ?

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pondělí Srpen 1 09:46:26 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Pavel Dolanský" <dolnsky.pav@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 01, 2005 8:30 AM
Subject: OT lze pres internet zridit v USA ucet (placeni na ebay) ?

Precetl jsem si podminky pro pouzit Pay Pal z CR a pokud jsem to spravne
pochopil tak takto lze zaplatit max 100 Euro, coz je pro me dost
nepouzitelna castka. Z hlediska poplatku a dalsich nakladu se mi jevi jako
idealni zridit si ucet primo v USA, tj. rad bych nasel banku, ktera mi
umozni zridit si ucet pres internet tj. bez toho abych se fyzicky dostavil
na pobocku. Nevite o nejake ?

Melo by to jit, minimalne v Dansku lze ucet zalozit faxem nebo dokonce
telefonem.

Jak se da platit pres PayPal do 100EUR? I to by me zajimalo, pokud to jde s
platebni kartou vydanou u nas. V USA si ucet nezalozite, pokud nemate social
security number, ktere ziskate pouze pokud dostanete pracovni povoleni v
USA, nebo jste obcanem USA:-( Tato zmena plati tusim od akce 11.zari.

        Michal

Dekuji a verim, ze timto OT nenastvu Admina :-]